Correction in The New York Times


The 'Report on Accuracy and The Associated Press' contained this correction in the Aug. 27, 1979, edition of The New York Times:


A report by The Associated Press in The Times on Friday said erroneously that Representative Anthony Moffett, Democrat of Connecticut, had traveled to Southeast Asia in early August at taxpayer expense. Mr. Moffett's office said he had declined the trip and spent the time in his home district.